Heippa kaverit pitkästä aikaa!

Kesä (ja varsinkin loma) meni taas hurrrjan nopeasti.Tässä kuvia ja tarinaa meidän kesästä -07.

828649.jpg
Tästä alkoi loma ja Mama osti digijärkkärin. Mistä muustakaan
se kuvia ottais kuin musta?

828612.jpg
No okei, välillä mun pitää antaa tilaa myös kasveille...

828616.jpg
*räpsis*

828639.jpg
*räpsis*

828624.jpg
Käytiin paljon rannalla. Kuva kertoo kaiken kesälomalla kohdalle osuneista ilmoista.

828629.jpg
Sitten koti hävisi parissa päivässä laatikoihin. Yritin purkaa kamoja laatikoista samaan tahtiin kuin mama niitä pakkasi. Molemmat oltais kuitenkin mieluummin turkulaisia...

828633.jpg
...kuin nummelalaisia. On meillä sentään täällä uudessa paikassa valtava parveke, jonka kaiteiden välistä on hyvä tsiigailla ohikulkijoita ja buffata epäilyttäville tyypeille.

828647.jpg
Vettä täällä sentään riittää! Mä pääsen uimaan melkeen joka päivä! Tässä ollaan Enäjärvellä...


828655.jpg
...Ja tässä Vihdin Kirkkojärvellä.

828658.jpg
Tässä on Vihdin kirkko (niinku näkyy, niin vähän ennen tätä mä kävin uimassa ja ravistin vedet maman ja kameran päälle :))

753823.jpg
Illat mama tekee seuraavan päivän tunteja ja mä pilkin vieressä. Mama on kyllä luvannut, että me aktivoidutaan täälläkin koiraharrastuksissa, kunhan päästään alkushokista ylitse.

828669.jpg

Ja tässä pyllistys meidän kummankin puolesta vesikoirafoorumien selkäänpuukottajille. Aina välillä kun meinaa unohtua, että Turre käy kenen tahansa ohikulkevan kimppuun purren toistuvasti ja Turren hermorakenne on vähintäänkin epävakaa!! Tänks, aina yhtä kivaa, kun omasta koirasta kirjoitetaan tällaista, epäillään Marikan ja Aulin asiantuntemusta ja röyhkeästi lopuksi vielä toivotetaan "vilpittömästi" onnea. Niinpä niin, miksiköhän mä en vaan vieläkään ole ymmärtänyt, kuinka vaarallinen koira mulla oikeen onkaan :)